04.11.2007 -
Kyselovice - Záhlinice 1:0
Autor: Jan Hrouza
Vložit komentář
Komentáře
šmarda
jo, tak to není tak zajímavý...to se stane na každé akci :D
Přidáno 14.11.2007 18:05
Kolouch
Nepobil akorát poblil...
Přidáno 14.11.2007 15:23
villa7
Má tady někdo z vás ICQ? To mé je 423852682
Přidáno 13.11.2007 19:09
villa7
Kachna: Jj, je tam čestná osoba, prej mu tam chtěj postavit sochu :D
Přidáno 12.11.2007 17:42
šmarda
čaute notoři. tak jak to v sobotu dopadlo??? pobil se aspopň někdo ?:D
Přidáno 12.11.2007 08:41
Tomáš Ruso
Zdarec, Davide Villo (Martine)
Filda je na Sladech čestný host. Jako show man tak má veškeré požitky zdarma.
Přidáno 11.11.2007 02:22
Filda je na Sladech čestný host. Jako show man tak má veškeré požitky zdarma.
villa7 (Dosoudil M.)
Kolouch: Máš na Sladech alespoň nějakou "pernamentku" nebo něco v tom stylu? Ale jináč dobrá rada... :D
Přidáno 10.11.2007 19:25
šmarda
a nebo A a jak budeš u vchodu do areálu tak jednoznačně E a při odchodu do prciny se rozmyslet a jet do otrokovic ( možnostF ) :D .... jo a mám vás pozdravovat od Chary...:)
Přidáno 10.11.2007 17:57
Tomáš Ruso
Koloušek opět nezklamal :D hezky
Přidáno 10.11.2007 17:10
Kolouch
Vážně:napřed áčko zkombinovaný z déčkem a pak céčko už bez déčka jako správný MUž!!!
Přidáno 10.11.2007 16:45
Hanz
Kachna jednoznačně za D.
Přidáno 10.11.2007 16:17
šmarda
hola. tak tome, doufám že ti udělám radost, když se zapojím do tvojí ankety a přeju ti hodně takových, co ti budou přát jako já... takže já hlasuju pro A) ... ne dělám si prdel...ted vážne...takžeeeee.... : E)E)E)E)E)E) !!!! :D
Přidáno 10.11.2007 16:02
Šela
Bavil sem se s montym,a chtěl by vědět nějaký termíny,aby se ten hokej mohl domluvit
Přidáno 10.11.2007 12:12
Tomáš Ruso
Vážení čtenáři, dovolte mi poděkovat vám za obrovskou podporu, jež našemu deníku vyjadřujete. Jako prokokázání díků jsme pro vás na dnešní vydání připravili anketu s názvem "SOVĚT A ZÁVĚREČNÁ"
Doufáme, že vás anketa pobaví.
A) SOVĚT PŮJDE NA ZÁVĚREČNOU
B) SOVĚT PŮJDE NA ZÁVĚREČNOU
C) SOVĚT PŮJDE NA ZÁVĚREČNOU
Nyní již vážně:
A) SOVĚT BY MĚL JÍT NA ZÁVĚREČNOU
B) SOVĚT BY NEMĚL JÍT NA ZÁVĚREČNOU
C) SOVĚT BY MĚL JET NA SLADY
D) SOVĚT BY MĚL JET ZA KAMARÁDKOU ZE STŘEDNÍ
E) SOVĚT BY MĚL JÍT DO PRDELE
Děkujeme vám za hojnou účast a přejeme hezký sobotní den.
Přidáno 10.11.2007 07:10
Doufáme, že vás anketa pobaví.
A) SOVĚT PŮJDE NA ZÁVĚREČNOU
B) SOVĚT PŮJDE NA ZÁVĚREČNOU
C) SOVĚT PŮJDE NA ZÁVĚREČNOU
Nyní již vážně:
A) SOVĚT BY MĚL JÍT NA ZÁVĚREČNOU
B) SOVĚT BY NEMĚL JÍT NA ZÁVĚREČNOU
C) SOVĚT BY MĚL JET NA SLADY
D) SOVĚT BY MĚL JET ZA KAMARÁDKOU ZE STŘEDNÍ
E) SOVĚT BY MĚL JÍT DO PRDELE
Děkujeme vám za hojnou účast a přejeme hezký sobotní den.
Tomáš Ruso
Milý Prgáču, to víš, že jsem o Holešově věděl. Jen jsem se tam nechtěl sockovat,páč tam byli lidi, kteří udělali mnohem víc práce neř já.
V té době jsem samozřejmě věděl, co se v Záhlinicíh děje a vím to i ted´(narozdíl od tebe).Speciálně pro tebe upřesňuji, že Záhlinice nejsou pouze fotbal.
Lacošku a co se pana Zavadila týče, pokud jsem se s ním bavil o jeho hráčské kariéře, o fotbale či tenise a také o situaci v týmu neznamená to, že bych mu podlézal. Ono, když se se chce člověk o určitém problému něco dozvědět, musí KOMUNIKOVAT s ostatními a ne jako ty, kráva žvíkající lucerku, pořád meleš hubou to své. A o tom pomlouvání pomlč, jsi proradný skunk. Oni zmiňovaní vědí, odkud vítr vane.
Přidáno 09.11.2007 21:17
V té době jsem samozřejmě věděl, co se v Záhlinicíh děje a vím to i ted´(narozdíl od tebe).Speciálně pro tebe upřesňuji, že Záhlinice nejsou pouze fotbal.
Lacošku a co se pana Zavadila týče, pokud jsem se s ním bavil o jeho hráčské kariéře, o fotbale či tenise a také o situaci v týmu neznamená to, že bych mu podlézal. Ono, když se se chce člověk o určitém problému něco dozvědět, musí KOMUNIKOVAT s ostatními a ne jako ty, kráva žvíkající lucerku, pořád meleš hubou to své. A o tom pomlouvání pomlč, jsi proradný skunk. Oni zmiňovaní vědí, odkud vítr vane.
Italský hřebec-Roman
Hele prosím řekněte mi kdo mě pomlouvá. Teda ale celou naši krásnou vesničku jmenovat nemusíte to ne! Já na Vás asi pošlu satana!!! Jo ale pomlouvat mě můžete i dál. Pomluva je totiž jen závist. No kdyby to byla kritika tak to je něco jiného. Nejhorší je že u nás se pomlouvají všichni, každej si tu zavidí vše a taky tu každej hovno dokázal!!! No a nechápu proč by se Sovět neměl ukázat na závěrečné???? Byl na střídačce byl, tak bohužel!!! Sákra to mužu vlastně i já. Ne ne nebojte já ukamenovanej nechci být. No a ty pohledy vidět taky nechci, měl bych s toho noční můry. Nezapomeňte hlavně domluvit hokej.
Přidáno 09.11.2007 16:29
fanda
Pan Pičaštěka by se měl vzpamatovat a uvědomit si že fotbalový klub v Záhlinicích není jenom jeho s stařéka, ale taky ostatních v zahlinkách.
Přidáno 09.11.2007 16:25
Prgáč
Sovětě skupina lidí co je nazvaná,,lidi co nám pomáhali,, tak to je myšlené ti co opravdu nám pomohli a to se týkalo podzimní části sezony a né hřiště,které se dělalo před dvěma a půl lety.Těm lidem co nám pomáhali na hřišti jsme už dávno poděkovali tím,že jsme je pozvali na posezení do Holešova,ale to ty nemůžeš pamatovat,protože v té době ani nevěděls,že se něco v Záhlinicích děje.A s tím,že jsi byl jednou jako náhradník na střídačce moc neoperuj,protože jsi se tam stejně nominoval sám nebo spíš tak,že lezls trenérovi do prciny.A poslední věc co se týče pomlouvání,tak bych řekl,že ty máš nejméně co mluvit a od pomlouvání Šely,Šurby a Romana jsou tady jiní o kterých ty ani nevíš.Tímto s tebou debatu končím,nestojíš mi za to.
P.S.:A nevíš co je s Buřtem,už tady dlouho nebyl,teda od té doby co ho Olin odhalil na hřišti.
Přidáno 09.11.2007 15:27
P.S.:A nevíš co je s Buřtem,už tady dlouho nebyl,teda od té doby co ho Olin odhalil na hřišti.
šmarda
Vy ste strašné socky ... ( sovět a hanz) jak kdyby ste nemohli jít chlastat někam do hospody, nevím jak u hanze, ale tomáš je rozený notor, takže mu de jen o to pivisko... :D...sráčové...a já přijít můžu??? takový věrný pracant a fanoušek !!!!.... :D:D:D
Přidáno 09.11.2007 13:47
Šurba
No tak myslím, že ti všichni kterých se to týká o tom ví.Hráč je hráč,funkcionář je funkcionář a ostatní budou osloveni individuálně.Jinak jakékoliv otázky,podněty a návrhy na zlepšení situace kolem fotbalu můžete posílat buď sem(ty slušné) nebo také na můj mail/viz. kontakty/ a tam se může objevit cokoliv.Vše na výborové schůzi probereme a rádi zodpovíme či provedeme nápravu, pokud to bude jen trochu v našich silách.
Přidáno 09.11.2007 13:24
Hanz
Ctěl bych se zeptat jestli se můžou přijít podívat i lidi kteří jezdili dívat na všechny zápasy,chodili na tréninky hrávat a Tom pokud vím je hráč a několikrát byl na střídačce a má stejně jako někteří lidé pár otázek ??? děkujii
Přidáno 09.11.2007 11:23
Tomáš Ruso
Hojas, Péčko. Taky se na tebe těším : D Hráč jsem, i když ne v základní sestavě a na hřišti jsem byl 2x pomáhat. Sbíral jsem kaměně vedle Olina a natíral jsem branky, za tvou sklerózu ti opravdu nemůžu a součastně tě zklamu, blbě se léčí. Akorát funkcionář zatím nejsem, ale pokud mi dáš při volbě hlas, budu rád. Jinak se s tebou nebudu už dál hádat, ani přít. Vrat´se zpátky na zem, třeba se ti uleví. Přestaň pomlouvat ostatní, třeba Romana, Šurbu, Šelu a další. U tebe totiž až nezdravě platí tonoucí se stébla chytá :D Hola, hola, realita volá. Takže Péčko, pokud chceš, můžeš v sobotu dojít, rád tě uvidím. Ahoj, tvůj Sovět.
Přidáno 09.11.2007 11:10
Prgáč
Sověte,ty se v sobotu ani nikam nechystej,pokud vím tak v pozvánce je napsané,že jsou zváni hráči,funkcionáři a lidi co nám pomáhali a ty nesplňuješ ani jednu skupinu,bohužel :(
Přidáno 08.11.2007 23:10
Šurba
Tome napiš mi na mail kdo je tím uprchlíkem?
Přidáno 08.11.2007 21:02
Italský hřebec-Roman
Šmarda má pravdu. Sakra to bude ted jen o mordování a né o fobalu. Nvic tam bez tak budou nepřístupné fotky bez cenzůry. Např. naštvanej Tomaš to bude rvát svázanému Péčkovi do An., Jouza bude liskat Toma přes hubu, kdo se pak bude na to dívat. fuj fuj fuj a to je realita.
Přidáno 08.11.2007 20:17
Honza ( Vysloužil )
Chtěl jsem se jenom zeptat, jestli bysme letos tu závěrečnou nepojali nekuřácky a kuřárnu neudělali v šatně hostů? :) .. Ať tam není zase jako v ňákem pajzlu.. Děkuji organizátorům za zvážení:)
Přidáno 08.11.2007 19:24
fanda
Z vina je rvacka, z piva je sracka a fotbal stoji za lakovanou klobasu. Dejte se vsichni dohromady!
Přidáno 08.11.2007 18:26
šmarda
já bych to tomovi nedával, to nedopadne moc dobře... :D to budou samé vraždy,krádeže, znásilnění :D :D na fotbal nezbyde papír... :)
Přidáno 08.11.2007 18:01
Tomáš Ruso
No, fakt je to dobrej nápad. V sobotu o tom pokecáme. A mimochodem jsem se dozvěděl o plánovaném odchodu jednoho hráče. Měl bych dělat spíš bulvár : D
Přidáno 08.11.2007 17:51
Šurba
No tak pokud se najdou lidi, kteří by měli zájem něco takového dělat, tak určitě.A jestli do toho jdeš si odedneška šéfredaktor.
Přidáno 08.11.2007 17:44
Italský hřebec-Roman
jsem rád že jsem pobavil.Děkuji děkuji, další turné mého vystoupení se koná po novém roce. Hledám ale nějakého dalšího troubu jako je Michal, zase potřebuji někoho strapnit.
Přidáno 08.11.2007 16:37
Tomáš Ruso
Pro Romana: On se ti se ti Michal směje do ksichtu, dívej se na to :D
Pro Šurbu: Šurbo, myslel jsi to s tím zpravodajem vážně?
Přidáno 08.11.2007 16:18
Pro Šurbu: Šurbo, myslel jsi to s tím zpravodajem vážně?
Michal
:-))
Přidáno 08.11.2007 15:45
Italský hřebec-Roman
Pro Michala:
Teda, člověk kterej je náhradník nesmí mít názor??? Teda tak to je super:-). Jsi asi hodně divnej. Jo a zapšklej nejsem, akorád jsem namyšlenej a pohrdám lidma jako jsi ty. Sice nevím kdo jsi ale ani to vědět nechci, protože ty nejsi hoden mi ani pověsit mé kopačky. Jsi pro mě mrtvá duše!!!!
Jo reagovat musím od toho je táhle stránka. Ověřené to mám, protože mi to sami řekly. No lhář teda nejsem, nebo nevím o tom. Jo a prostě Vás nechtějí a to je fakt kterej nezměníte. Jo a souhlasím s tím že příchod lidí do týmu štve asi nějaké hráče a pokud se tohle nezmění tak je to v hajzlu. V tom máte pravdu.
Přidáno 08.11.2007 14:45
Teda, člověk kterej je náhradník nesmí mít názor??? Teda tak to je super:-). Jsi asi hodně divnej. Jo a zapšklej nejsem, akorád jsem namyšlenej a pohrdám lidma jako jsi ty. Sice nevím kdo jsi ale ani to vědět nechci, protože ty nejsi hoden mi ani pověsit mé kopačky. Jsi pro mě mrtvá duše!!!!
Jo reagovat musím od toho je táhle stránka. Ověřené to mám, protože mi to sami řekly. No lhář teda nejsem, nebo nevím o tom. Jo a prostě Vás nechtějí a to je fakt kterej nezměníte. Jo a souhlasím s tím že příchod lidí do týmu štve asi nějaké hráče a pokud se tohle nezmění tak je to v hajzlu. V tom máte pravdu.
2M
Ano to heslo většinou platí, ale nezdá se ti, že pokud se prohraje 10 zápasů z 13, že toto motto ztrácí význam, prostě a jednoduše se sem nehodí!!!
Přidáno 08.11.2007 14:06
Kamas
Já mám nápad,když p.Zavadil končí a já si myslím že to bude ku prospěchu věci at to vezme Květoš je bezkonfliktní člověk fotbalu rozumí a ty klobásy muže udit mladý Paštěka stejně jak se v poslední době ukazuje se nanic jiného nehodí.Dík za prostor.
Přidáno 08.11.2007 10:52
Michal
Po bitvě opět každý generál,je směšný jak zapšklý náhradník,který nikdy nic ve fotbale nedokázal a už se tak snad ani nestane,spílá a radí trenérovi.
Zvláštní,že se takový komentář neobjevil po vydařeném jaru...?
Všichni asi ví,že dělat funkcionáře a zároveň hráče v jednom týmu nedělá dobrotu,na druhou stranu,stejné problémy jsou i v dalších mužstvech,kde hráči funkcionáře nedělají.Tam je to tedy čím?
Všude je to na hráčích a na jejich přístupu ke každému zápasu a tréninku(!!),nic víc.
Jinak hodně štěstí do jarních bojů a dobře to v sobotu zapijte (bohužel na žal).
Věrný fanda Sokolu.
Přidáno 08.11.2007 10:25
Zvláštní,že se takový komentář neobjevil po vydařeném jaru...?
Všichni asi ví,že dělat funkcionáře a zároveň hráče v jednom týmu nedělá dobrotu,na druhou stranu,stejné problémy jsou i v dalších mužstvech,kde hráči funkcionáře nedělají.Tam je to tedy čím?
Všude je to na hráčích a na jejich přístupu ke každému zápasu a tréninku(!!),nic víc.
Jinak hodně štěstí do jarních bojů a dobře to v sobotu zapijte (bohužel na žal).
Věrný fanda Sokolu.
Zavadil R.
Romane, děkuji za Tvůj názor o skautu pro Záhlinice, který je však od Tebe rozporuplný. Dej si do souvislosti možný příchod nových hráčů a postoj hráčů, kteří by museli být na lavičce, neskočili by také s fotbalem?! A už tedy konečný závěr. Po Tvém komentáři, kdy máš jasně ověřeno, že mě většina hráčů z mužstva nechce (mohl jsi už z férovosti jmenovat), je pro mě nemyslitelná moje další činnost v oddíle a to v jakékoliv funkci. Nadále však zůstanu fandou oddílu a budu mu přát již jen samé úspěchy. Moc Tě žádám, abys na tento můj komentář již nereagoval!! Tobě osobně rovněž přeji hodně úspěchů.
Přidáno 08.11.2007 07:20
Italský hřebec-Roman
Pane Zavadile, určitě v tom není zášť, to opravdu ne. Jestli to tak vyznělo tak se omlouvám. Je to jen prostý názor na věc tak jak jsem ji cítil já a také jiní. Já jsem ten názor jen napsal a nenechal si ho jen pro sebe. Na tom není nic špatného. Můžu Vám jen říci, že s Vaší trenérskou působností bylo znepokojeno více lidí v týmu.
A k mému návratu? Já nemám v úmyslu se vrátit do týmu, jelikož nemám čas trénovat a sedět na střídačce mě nebaví. Rád jim pomohu, ale jen když mě o to požádají tak jak se stalo i v neděli. No a to že mi kluci nevěří že bych se vrátil je správné, protože já bych si taky nevěřil. Bohužel jsem v tom nezodpovědnej.
Děkuji za odpověď. A myslím že odcházet s týmu by jste nemusel, spíše by jste se mohl stát skautem Záhlinic tak jak to nahodil Kouba, protože takového člověka Záhlinice postrádají. Znáte spoustu hráčů v okrese a to by bodlo týmu.
Přidáno 07.11.2007 20:10
A k mému návratu? Já nemám v úmyslu se vrátit do týmu, jelikož nemám čas trénovat a sedět na střídačce mě nebaví. Rád jim pomohu, ale jen když mě o to požádají tak jak se stalo i v neděli. No a to že mi kluci nevěří že bych se vrátil je správné, protože já bych si taky nevěřil. Bohužel jsem v tom nezodpovědnej.
Děkuji za odpověď. A myslím že odcházet s týmu by jste nemusel, spíše by jste se mohl stát skautem Záhlinic tak jak to nahodil Kouba, protože takového člověka Záhlinice postrádají. Znáte spoustu hráčů v okrese a to by bodlo týmu.
Tomáš Ruso
Italský hřebec-Roman: Ale nejsi primadona, ty jsi znovuzrozený Don Juan!!!
Přidáno 07.11.2007 18:08
Tomáš Ruso
Ty jo, v sobotu mám zrovna volno, můžu dojít taky? A je přilba povinná? A co neprůstřelné vesty, bedeme je fasovat? Ale ted´vážně: Je to skvělá příležitost o všem si pokecat, jen doufám, že se to nějak nezvrhne. Akorát, nevím, jestli si do soboty stihnu najít tu přítelkyni, mohl bych když tak dojít i bez ní???
Přidáno 07.11.2007 14:26
Ukončená
V sobotu 10.11.2007 na hřišti v Záhlinicích od 17:00 hod zapijeme, zajíme, zhodnotíme nevydařenou podzimní část soutěže.
Účast všech hráčů,funkcionářů a lidí co nám jakkoliv pomáhali povinná /včetně manželek a přítelkyň/.
Přidáno 07.11.2007 13:37
Účast všech hráčů,funkcionářů a lidí co nám jakkoliv pomáhali povinná /včetně manželek a přítelkyň/.
Zavadil R.
Romane, Tvůj komentář je vůči mé osobě plný zášti, přestože vůbec nevíš jak probíhala má komunikace s hráči. A jak bys to taky mohl vědět, když jsi byl všehovšudy 1-2x pouze na lavičce. Jen na upřesnění Ti chci sdělit:
1) Mezi čtyřma očima jsem mluvil téměř se všemi hráči a byly to k nim i připomínky kritické.
2)Projeď si všechny anonymní komentáře s kritikami na hráče a na ně mé reakce! 3) To, že jsem se v průběhu zápase vyjádřil k výkonu některého hráče negativně, nepovažuji za jeho pomlouvání, ale realitu!
4) Jak to bylo s Patrikem, ať Ti on sám upřímně vysvětlí. Jinak Tě zdravím a děkuji za Tvůj komentář, každý má svůj názor a tak to má být. Závěrem bych chtěl věřit (ze zkušeností nejen hráčů s Tebou, však tomu dávám tak 10%), že se po mém odchodu do mužstva vrátíš. Jsem si jist, že bys mužstvu určitě pomohl!
Přidáno 07.11.2007 07:59
1) Mezi čtyřma očima jsem mluvil téměř se všemi hráči a byly to k nim i připomínky kritické.
2)Projeď si všechny anonymní komentáře s kritikami na hráče a na ně mé reakce! 3) To, že jsem se v průběhu zápase vyjádřil k výkonu některého hráče negativně, nepovažuji za jeho pomlouvání, ale realitu!
4) Jak to bylo s Patrikem, ať Ti on sám upřímně vysvětlí. Jinak Tě zdravím a děkuji za Tvůj komentář, každý má svůj názor a tak to má být. Závěrem bych chtěl věřit (ze zkušeností nejen hráčů s Tebou, však tomu dávám tak 10%), že se po mém odchodu do mužstva vrátíš. Jsem si jist, že bys mužstvu určitě pomohl!
Tomáš Ruso
Šorbooo: Jasně, bylo by to super : p A když se budeš hodně snažit, můžeš ho roznášet po Záhlinicích : D Ale mohli bychom něco takového udělat, třeba čtvrtletně, co ty na to???
Přidáno 06.11.2007 20:20
Šurba
Tome kdyby padlo to "BÉČKO" tak uděláme "záhlinický zpravodaj"/myslím tím o fotbale/ a ty budeš šéfredakror :-))Co ty na to?/Myšleno v dobrém/
Přidáno 06.11.2007 20:06
Tomáš Ruso
Pro Radka: Hej, kdyby tak každý hrál, jak kecal, hrajeme Ligu mistrů a já mám zlatou kopačku : D .Jinak jsem moc rád, že jsi se konečně dostal do hry a je ted na tobě, co nám ukážeš ; )
Přidáno 06.11.2007 16:29
Italský hřebec-Roman
Nesouhlasím s Tomem!!! Primadona jsem já!!!!
Přidáno 06.11.2007 15:53
Hanz
No víte ono mi to tady už někjakou dobu připadá,že se tady nehodnotí náš tým kterému fandíme a který podporujeme všelijak to jde,i kdyz mu to zrovna momentálně moc nejde,ale už na začátku sezóny se to tady dostalo mimo mantinely a každý tu na každého hází vinu,nadáváme si tady,poučujeme se každej je tu chytrej jak rádio.Nebylo by lepší pokusit se nějak vrátit to zpátky jak to bylo,nebo vás víc baví předhánět se v tom kdo koho víc zdrbe??Všechno má svoje meze já jenom čekám kdy se to ze stránek přenese ven třeba před hospodu a někdo někomu rozbije hubu.Třeba mě že sem tady něco napsal.
Přidáno 06.11.2007 15:52
Italský hřebec-Roman
Jéééééééééé tak to je pecka to tady číst. Sákra tak moc jsem se dlouho nezasmal. Hádáte se přes tyhle stránky jako mrňata. No jo tak snad něco moudrého vložím i já. Inu,: myslím si a to upřímně a jsem rád za to že p. Zavadil ukončil svou činnost! p. Zavadile nejsem nijak proti Vám zaujatý to ne(já mám co říkat, sám jsem nevydržel u fotbalu, ale to jsem já ne vy), ale věci se mají tak, že vy trénovat prostě nemůžete. Nemáte absolutně žádnej respekt u hráčů. Pomlouváte je na stránkách jak jsou špatní, místo toho aby jste si je vzal někde bokem a řek jim to mezi čtyřma očima. Pomlouváte je při hře a to před jejich spoluhráči, nevěříte svému týmu, sám tvrdíte o kolektivu že je na nic. No tohle přece trenér nedělá!!!Jsou to věci, které jsem slyšel já sám osobně, tudíž to nemůžete vyvrátit. Navíc tohle je předposlední soutěž a kluci kteří zde hrají si chtějí zahrát a néééé sedět na střídačce.viz.Vašek Bureš, kterej ukončil fotbal kvůli Vám(doufejme že se vrátí. Véno vrať se !!!:-), Patrik Galas totéž a mnoho dalších hráčů přišlo na to že trénovat prostě neumíte. Berte to tak,že každému být trenérem souzeno není. U Vás se to potvrdilo ve třetím týmu, to už o něčem svědčí.
Jinak k B týmu- Myslím že to nemá smysl z důvodu Love. Love nejsou na A tým, natož tak B.
K těm škvrňatům co trénují: jen tak dál, tahle soutěž se hraje pro zábavu, pro dobrej kolektiv, posezení po zápase, zajít si s bandou lidí někam si sednout, nebo soustředění, atd. řekl Koloušek a já s ním totálně souhlasím. Jinak nic si nedělejte s toho že jste feťáci, každej je něco. I já nejsem u spousty lidí v záhlinicích normální. Ale ku_va kdo tu je???Jo a já taky pomáhal s hřištěm!!! dovezl jsem kladívko.:-))))))
Jinak Franto, ty se nemáš za co omlouvat, tvá hra je super. Sákra tvé plíce bych chtěl mít, ale u sexu, to bych ..... nééé 3 hodiny ale 24h v kuse!!!!!!!!!
Péčko!!!
No co k němu. Snad jen to, že ať zahodil kolik zahodil penalt,šancí atd. pořád patří k nej. hráčům Záhlinic. Bez něj by fotbal asi stál už před několika lety za hovno.
Jinak je to asi vše.
Tak zatím ahoj, a nezlobte se. Každej má svůj názor a já ho mám takovej.
Přidáno 06.11.2007 15:50
Jinak k B týmu- Myslím že to nemá smysl z důvodu Love. Love nejsou na A tým, natož tak B.
K těm škvrňatům co trénují: jen tak dál, tahle soutěž se hraje pro zábavu, pro dobrej kolektiv, posezení po zápase, zajít si s bandou lidí někam si sednout, nebo soustředění, atd. řekl Koloušek a já s ním totálně souhlasím. Jinak nic si nedělejte s toho že jste feťáci, každej je něco. I já nejsem u spousty lidí v záhlinicích normální. Ale ku_va kdo tu je???Jo a já taky pomáhal s hřištěm!!! dovezl jsem kladívko.:-))))))
Jinak Franto, ty se nemáš za co omlouvat, tvá hra je super. Sákra tvé plíce bych chtěl mít, ale u sexu, to bych ..... nééé 3 hodiny ale 24h v kuse!!!!!!!!!
Péčko!!!
No co k němu. Snad jen to, že ať zahodil kolik zahodil penalt,šancí atd. pořád patří k nej. hráčům Záhlinic. Bez něj by fotbal asi stál už před několika lety za hovno.
Jinak je to asi vše.
Tak zatím ahoj, a nezlobte se. Každej má svůj názor a já ho mám takovej.
Radek
mno pekny,jak to tady pozoruji,kdyby tak kazdej hral,jak kecal,bylo by to fajn,chtel jsem se zrovna omluvit,ze jsem letos moc tymu nepomohl,po operaci se bijim jeste chodit do souboju,mam pred tim jeste respekt,je to proste ve me,doufam ze uz konecne prolomime tu smulu,semkneme se a konecne neco ukazeme,jinak to nema cenu,
Přidáno 06.11.2007 15:28
Tomáš Ruso
Zdarec všichni. Na Prgáčovo vyjádření se mi nějak nechce reagovat, protože tohle už hraničí s prostomyslností, nicméně svoji image si tady a i po celém okrese vybudoval sám. Až bude schůze, uslyšíme hodnocení lidí, kteří byli na fotbale tak 3x a budou "velmi pozitivní", součastně si poslechneme kritiku Péčka k lidem, kteří byli na každém zápase Záhlinic. Jezíme se na vás dívat, protože vám fandíme a chceme, aby jste vyhrávali. A to nejen proto, že bychom rádi založili onen "B" tým. Není tady jen jeden člověk, který má radost z toho, že se v ZÁHLINICÍCH HRAJE FOTBAL. Je nás tady víc, ač je to překvapující. Chodíme s vámi trénovat a věřte, že nás to s vámi baví a neodradí nás od toho ani boss záhlinického fotbalu. Jinak naši úctu mají téměř všichni hráči, (a to nejen pro to, že jsou starší).Pokud "B" tým nebude, svět se nám rozhodně nezhroutí (mmj. víme, co je okolo toho potřeba udělat a co je zapotřebí) Jinak k té tělocvičně, já jsem tam naříklad nebyl min. 2 roky. Prosím tak Prgáča a ještě jednoho "anonyma" z tohoto webu, aby si zašli stěžovat k lidem, kteří tam opravdu chodili. S tímhle mi na rameni nebrečte.
Jinak souhlasím s Frantou a se Šurbou, že takovéto věci sem nepatří. Já jen napsal svůj satirický komentář k FOTBALU a nakonec je z toho otevřený záhlinický konflikt, a to díky největší primadoně v Záhlinicích.
Přidáno 06.11.2007 15:14
Jinak souhlasím s Frantou a se Šurbou, že takovéto věci sem nepatří. Já jen napsal svůj satirický komentář k FOTBALU a nakonec je z toho otevřený záhlinický konflikt, a to díky největší primadoně v Záhlinicích.
psalo se po zápase
Hosté v prvním poločase neproměnili už třetí pokutový kop, který zahrávali v posledních dvou zápasech.
„Myslím si, že to bylo vyrovnané utkání. Podle mého názoru byla penalta proti nám přísná. Za šlapák by se měl kopat trestný kop, ale budiž. Paštěka ji kopl vedle. To byla jediná šance hostů za celé utkání. Myslím si, že jsme vzhledem k počtu našich šancí nakonec zaslouženě vyhráli, i když to bylo jen 1:0,“ dodal trenér Kyselovic Vít Říkovský.
„Opět se potvrdila psychická labilita mužstva, když jsme zahodili penaltu. To byl podle mého názoru rozhodující moment zápasu. První poločas byl ještě z naší strany dobrý, a kdybychom vedli, tak jsme zápas možná vyhráli. Domácí naopak hned v úvodu druhého poločasu penaltu dali. To je nastartovalo. Na jaře bychom museli podávat výkony na 150 procent, aby jsme vůbec mohli pomýšlet na záchranu,“ řekl trenér Záhlinic Rudolf Zavadil.
Branka: 55. (pen.) Novotný. Červená karta: 80. Paštěka. Rozhodčí: Mucha. 80 diváků. Kyselovice: Krejčíř – Přikryl, R. Němec, M. Němec, Seibert, F. Kroupa, Úlehla, V. Říkovský, Novotný, Křepelka, Zádrapa (M. Říkovský, Jančík). Záhlinice: Pospíšil – Vysloužil, Šustr, Ctiborek, Karas, Zapletalík, Lochman, Dosoudil, Naď, Paštěka, Kratochvíl (Kneisl).
Přidáno 06.11.2007 11:11
„Myslím si, že to bylo vyrovnané utkání. Podle mého názoru byla penalta proti nám přísná. Za šlapák by se měl kopat trestný kop, ale budiž. Paštěka ji kopl vedle. To byla jediná šance hostů za celé utkání. Myslím si, že jsme vzhledem k počtu našich šancí nakonec zaslouženě vyhráli, i když to bylo jen 1:0,“ dodal trenér Kyselovic Vít Říkovský.
„Opět se potvrdila psychická labilita mužstva, když jsme zahodili penaltu. To byl podle mého názoru rozhodující moment zápasu. První poločas byl ještě z naší strany dobrý, a kdybychom vedli, tak jsme zápas možná vyhráli. Domácí naopak hned v úvodu druhého poločasu penaltu dali. To je nastartovalo. Na jaře bychom museli podávat výkony na 150 procent, aby jsme vůbec mohli pomýšlet na záchranu,“ řekl trenér Záhlinic Rudolf Zavadil.
Branka: 55. (pen.) Novotný. Červená karta: 80. Paštěka. Rozhodčí: Mucha. 80 diváků. Kyselovice: Krejčíř – Přikryl, R. Němec, M. Němec, Seibert, F. Kroupa, Úlehla, V. Říkovský, Novotný, Křepelka, Zádrapa (M. Říkovský, Jančík). Záhlinice: Pospíšil – Vysloužil, Šustr, Ctiborek, Karas, Zapletalík, Lochman, Dosoudil, Naď, Paštěka, Kratochvíl (Kneisl).
Zavadil R.
S dovolením ještě vstoupím do stránek s následujícím. Plně se ztotožňuji s posledním Martinovým příspěvkem. Kdo má charkter, tak si vše vyříká z očí do očí a nebude převážně anonymně nikoho napadat na těchto stránkách. I oprávněná kritika je na místě, ale je potřebné být nad věcí a jisté meze slušnosti dodržovat.
Přidáno 06.11.2007 09:26
Šurba
Já se nikoho nezastávám jen si uvědomte že tyto stránky něčtete jen vy ale půlka okresu a vypadáte potom jak hňupy s takovýma kecama.
Přidáno 05.11.2007 21:27
Liba Dosoudilová
Když se nedaří,tak všichni nadávají,jinak by se mluvilo,kdyby vyhrávali.Já osobně přeji celému týmu hodně úspěchů v jarní části a pevně věřím,že se vše v lepší obrátí,za jejich snahu a píli si zaslouží lepší umístění.Sportu zdar a úspechům zvlášť!!!
Přidáno 05.11.2007 21:27
Prgáč
Nenechám toho Šurbo,nevím taky proč se jich pořád zastáváš.Už jsme jim vyšli vstříc tolikrát,ale ničeho si nevážijou.Zdemolovali tělocvičnu,ta je v takovým stavu,že se stydím za to,že jsme vůbec vyřizovali na městě ten klíč.Pak nadělali tolik naschválů a to se ještě pak cítili uražení,že jim vůbec někdo něco řekl,jak kdyby jim to tady všechno patřilo.Nevím taky proč se jich vůbec pořád zastáváš,abys před něma vypadal že jsi dobrej?Nevím.Já jsem u nich krypl,ale mě je to uplně jedno.Stojím si za svým a tak by to mělo být a ne pořád měnit názory.
Přidáno 05.11.2007 21:22
Šurba
Už toho nechte takový dohadování nemá smysl.Je posezoně tak si dejte od fotbalu pokoj.Uvidíme me 6.ledna v Hulíně na umělce můžou přijít všichni co chtějí hrát,bude dost času se ukázat.Jo a "B" tým jde přihlásit nejdříve v červnu tak je dost času.Po zimní přípravě se ukáže kdo na co má a kdo má šanci hrát.A pokud chcete aby se v Záhlinicích fotbal nerozpadl tak se dejte dohromady!!!VŠICHNI!!
Přidáno 05.11.2007 21:00
Franta
Prgáču,toto je naprostý úlet,s kterým nesouhlasím.Takové řeči se vedou v hospodě a ne tady!!
Přidáno 05.11.2007 21:00
Prgáč
Zdravím všechny chytráky,především Tomáša Rusa a jeho potenciální ,,B,, tým,který tady v Záhlinicích nikdy nebude.Teď tady všichni píšete příspěvků plná prdel,ale když jsme sice jenom 2krát vyhráli tak nepsal skoro nikdo,zajímavé.
Sověte,všechno výborně zhodnotils,ale zatím nedokázals a ani nedokážeš ve fotbale nic.Nechápeš absolutně věci kolem fotbalu,možná by potřebovali tvoje rady ve Spartě tam jsou taky takový iq gumy jak ty.Ty nemáš absolutní představu co fotbal a činnost kolem něho obnáší,protože všechno co jsi kdy dělals,tak vydržels vždycky chvilku a pak přešels na něco jinýho.To bohužel i ti mladí co teď do nich hustíš s béčkem.Všechno vás baví jenom chvilku,to je na záčátku elánu a pak to jaksi vadne,co?Všichni starší v Záhlinicích ví jaký si primitiv a že dokážeš všem na všechno jenom kývnout.
Ještě mě napadlo že bys mohl jít do politiky,tam by jsi se mezi něma ztratil.Fakt mě tvoje články moc pobavili.Mě to jako nerozhodí.Prostě se nedaří,tak bohužel,každou sezonu není posvícení,ale to ty vlastně nechápeš.
Přidáno 05.11.2007 20:27
Sověte,všechno výborně zhodnotils,ale zatím nedokázals a ani nedokážeš ve fotbale nic.Nechápeš absolutně věci kolem fotbalu,možná by potřebovali tvoje rady ve Spartě tam jsou taky takový iq gumy jak ty.Ty nemáš absolutní představu co fotbal a činnost kolem něho obnáší,protože všechno co jsi kdy dělals,tak vydržels vždycky chvilku a pak přešels na něco jinýho.To bohužel i ti mladí co teď do nich hustíš s béčkem.Všechno vás baví jenom chvilku,to je na záčátku elánu a pak to jaksi vadne,co?Všichni starší v Záhlinicích ví jaký si primitiv a že dokážeš všem na všechno jenom kývnout.
Ještě mě napadlo že bys mohl jít do politiky,tam by jsi se mezi něma ztratil.Fakt mě tvoje články moc pobavili.Mě to jako nerozhodí.Prostě se nedaří,tak bohužel,každou sezonu není posvícení,ale to ty vlastně nechápeš.
Hanz
No ono se to už řeší asi půl roku,lidi se sehnali a mělo se začít na zimu trošičku trénovat jako např. chodit běhat atd. ale momentálně to nemá žádný smysl protože v příští sezóně asi nebudeme mýt kde hrát.To ale neznamená že vám na jaro nevěřím myslím,že spousta těch co tady mají ty blbé kecy ve skutečnosti nepatří mezi lidi,co převlékají dres po pár neúspěšných momentech týmu a fandí pořád.
Přidáno 05.11.2007 19:58
Franta
Pro Hanze:
je tu zimní přestávka a bude dost přáteláků na to,aby ses ukázal. Není problém se dostat na hřiště,ale větší námaha je se tam udržet. Pokud ti elán vydrží i když nebudeš ze začátku v základu,velice rád se na tebe budu od bufetu dívat. Držím ti palce.
Přidáno 05.11.2007 19:53
je tu zimní přestávka a bude dost přáteláků na to,aby ses ukázal. Není problém se dostat na hřiště,ale větší námaha je se tam udržet. Pokud ti elán vydrží i když nebudeš ze začátku v základu,velice rád se na tebe budu od bufetu dívat. Držím ti palce.
Šurba
Jenže to nejsou jenom hráči.Potřebuješ taky lidi kolem trenéry,vedoucí mužstva na domácí zápasy pořadatele atd.I tihle lidi jsou důležití a věř, že my to všechno stíhat nebudem.A v neposlední řadě vše taky něco stojí a ne málo.Ale tím Vás nechci odrazovat,ale musí se to oporavdu dobře promyslet.
Přidáno 05.11.2007 19:38
Hanz
Nevím proč se zrovna Franta omlouvá když patřil na podzim k těm nejlepším v týmu.Ať se vyjádří jiní,kteří mužstvu moc neprospěli.A co se týče "B" týmu myslím že těch 15 lidí co na to čeká asi zklamu ale ve III.třídě už pro nás místo vážně nebude.Radši budem chodit do dobře fungujícího "A" kde pro nás nebude místo ani na lavičce.I když sem doufal,že to takhle nedopadne.
Přidáno 05.11.2007 19:29
šmarda
šurbo, souhlasím s tebou, je to dobrý napád, ale na rovinu si přiznejme že někteří mladí nechcou s áčkem hrát a naopak, víš jak, vám de o hodně a jsou lidi, kteří by klidně do áčka jít mohli a mají na to, ale nějak se jim do toho nechce, nejspíš se bojí toho že když se mu něco nepovede, tak na něj někteří budou skuhrat...no a co se týče lidí do béčka, tak nemáš zas tak uplnou pravdu...už sme zjišťovali kdo by chtěl hrát, a věř že lidí bylo víc než si myslíš...sice by tam bylo i dost mladších hráčů, ale nám jde o to se ,,pobavit" a něco dělat...stručně řečeno jen tak pro zábavu,ale brat to vážně a ne aby to dopadlo jak již v níže zmíněných žácích....
Přidáno 05.11.2007 19:09
Franta
Chci se omluvit všem divákům za předváděnou hrůzu a zárověň poděkovat za trpělivost,kterou s námi měli.Věřím tomu,že přes zimu se dáme dohromady a na jaro už budete jezdit na vyhrávané zápasy.
Přidáno 05.11.2007 18:47
Šurba
Na dva týmy v Záhlinicích nejsou lidi, to si Maro řekněme narovinu.Udělejme jeden dobře fungující a bude to určitě užitečnější.Můj názor./nikomu ho nevnucuji/
Přidáno 05.11.2007 18:40
šmarda
pro Hahaha ...
no, tak začnu u toho s tím týmem žáků- to máš sice pravdu,ale s tím už nikdo nic nenadělá, přiznávám, já sem byl taky jeden z těch kdo se na to vykakal a dodnes toho lituju, ale záhl. nejsou jedinná dědina kde stroskotal tým žáků...
Za další - na tréninky chodíme z trucu?! no nevím ogaro!! to by byl asi hodně blbý způsob trucování chodit na tréninky, my tam chodíme protože chceme založit tým B mužstva záhlinic a pár lidí tréninky dost potřebuje ( myslím tím i sebe)...!
S tím pomáháním na hřišti zas takovou pravdu nemáš, sice sme tam nechodili pokaždé když byla nějaká brigádá( někdo tam chodil víc, někdo míń) ale řekněme že snad každý z nás mladších tam párkrát byl a je jedno jestli na vybírání šutrů, plevemu nebo odvážení trávy a těžko posoudit jestli si tam zrovna ty chodil, když se ani nepodepíšeš.
A rozhodně nejsme nasraní na Laďu jen protože že o nás tohle říká, sice mě to dost nasralo když sem se to dozvěděl, to nepopírám, ale když si kopeme na hřišti a on na nás doletí že sme pi*e a že neumíme kopnout do balonu...(měl sice své důvody, mohli sme za to my), ale právě proto že do něj neumíme kopnout, tak chodíme na tréninky!!!...a jestli vám to tak moc vadí že tam chodíme, tak řekněte...raději si pudem dat lajnu do parku...
Přidáno 05.11.2007 18:23
no, tak začnu u toho s tím týmem žáků- to máš sice pravdu,ale s tím už nikdo nic nenadělá, přiznávám, já sem byl taky jeden z těch kdo se na to vykakal a dodnes toho lituju, ale záhl. nejsou jedinná dědina kde stroskotal tým žáků...
Za další - na tréninky chodíme z trucu?! no nevím ogaro!! to by byl asi hodně blbý způsob trucování chodit na tréninky, my tam chodíme protože chceme založit tým B mužstva záhlinic a pár lidí tréninky dost potřebuje ( myslím tím i sebe)...!
S tím pomáháním na hřišti zas takovou pravdu nemáš, sice sme tam nechodili pokaždé když byla nějaká brigádá( někdo tam chodil víc, někdo míń) ale řekněme že snad každý z nás mladších tam párkrát byl a je jedno jestli na vybírání šutrů, plevemu nebo odvážení trávy a těžko posoudit jestli si tam zrovna ty chodil, když se ani nepodepíšeš.
A rozhodně nejsme nasraní na Laďu jen protože že o nás tohle říká, sice mě to dost nasralo když sem se to dozvěděl, to nepopírám, ale když si kopeme na hřišti a on na nás doletí že sme pi*e a že neumíme kopnout do balonu...(měl sice své důvody, mohli sme za to my), ale právě proto že do něj neumíme kopnout, tak chodíme na tréninky!!!...a jestli vám to tak moc vadí že tam chodíme, tak řekněte...raději si pudem dat lajnu do parku...
qpym
Paštěko jestli si aspoň trochu k něčemu tak dáš na jaro kapitána i předsedu někomu jinému!!!
Admin: Poprosil bych všechny "hrdiny" co někoho krituzují, aby se nebáli svůj další příspěvek podepsat. Děkuji.
Přidáno 05.11.2007 17:46
Admin: Poprosil bych všechny "hrdiny" co někoho krituzují, aby se nebáli svůj další příspěvek podepsat. Děkuji.
Hahaha 2
A ještě jedna věc, co ste vy všichni kromě keců dokázali??CO??? Nic! ono je pekne nekoho buzerovat kdyz sam neumim nic -jenom kecat! Kdyz takovy váš nepritel Prgac kolem roku 2000 stavel tym žáků kolik tam bylo hracu ze Zahlinic? ze zacatku hodne pak skoro nikdo vsechno zbyli kluci z Hulina,Tlumacova a Kromerize kteri meli vydrz a chut a nevykaslali se na to po 14 dnech jak nekteri zahlinicti kteri ted chodí na treninky z trucu a nadavají na Pecka! jo a co kdyz se delalo hriste?vybírali kamení a ta nejtezsi prace? Kde byl tak vyznamny kritik Tomas Ruso? Takove mudrvovaní a chytractví s tím se nikdo neprosadí-musí neco delat!!!
Přidáno 05.11.2007 15:45
Hahaha
Jako tady ste vichni na Prgáča nasraní jenom proto že o některých členech řekl že sou fetaci!!! o fotbal vám vubec nejde! a myslim si ze nebyl Ladik daleko od pravdy-mozna spis budouci alkoholici! Prgi hodne stestí a nic si z toho nedelej po mrtvych se dobre slape!
Přidáno 05.11.2007 15:12
fanda
Pro pana Zavadila:Pane Zavadile myslím,že současná situace v týmu není ani z 99% vaše chyba,ale přemlouvat vás o znovuzhodnocení vašeho působení v týmu je zbytečné a vůbec se vám nedivím,že chcete odejít.Tým,který má za kapitána a zároveň předsedu mužstva takového člověka,který vidí jenom sebe,svoje lidi a zavrhuje jakékoliv posily ať už z mládeže nebo jiného týmu nemá budoucnost a pan Paštěka by si měl sežrat co si navařil a postavit se tomu nějakými změnami a ne blbými kecy o tom že všichni mladí jsou feťáci.Jenom mě tak napadá jestli náhodou nepoprosil některého z nich jestli by si ,až zase bude kopat penaltu,nemohl šńupnout toho bílého prášku taky.
Přidáno 05.11.2007 14:07
pes
Hola,hola-sestup volá!Chlapi proč jste v Kyselovicích nevystřelili na branku?Tomu golemovi co tam postaviji by dali slespoń jeden gól snad aji kluci z hulínské přípravky.Takto se asi opravdu vyhrávat nedá.
Přidáno 05.11.2007 13:50
fanda
Hodnotit průběh zápasu je asi momentálně zbytečné,ale víc než včerejší prohra mě mrzí způsob,jakým jste prohráli."Kapitán"Paštěka by se měl vzpamatovat a předat pásku někomu jinému,kdo má v hlavě věc,které se říká mozek.Člověk který nejvíc naříka,ale přitom kazí celou sezónu nejen svou hrou,kopáním penalt :-) a agresivitou vůči protihráčům,ale také vedením mužstva,které nemá hráče a v základu nastupuje do obrany Šurba nebo Olik,který ale a to musím uznat začal hrát docela dobře.Pokud se situace v týmu nezmění na jaro od základů,budu se těšit,až vám budu jezdit fandit po největších prdelích III. třídy.
Přidáno 05.11.2007 11:48
Tomáš Ruso
Pane Zavadile, ono už není co řešit. Víme, jaká je situace a víme, proč je taková. Vůbec se Vám nedivíme. Myslím, že není co dodat. Když něco nestačí říct 50x, tak je to hodně špatné. Tady nepomůže ani svěcené voda.
Přidáno 05.11.2007 09:51
Zavadil R.
Korekce mého vyjádření "psalo se před zápasem", které je zkreslené. Nezmínil jsem se, že by v mužstvu vládl pesimismus, nýbrž jsem podával informaci ve znění: Mužstvo si vůbec nevěří, je nepochopitelně psychicky labilní, o čemž svědčí dvě zahozené penalty v zápase s Chvalčovem.
Přidáno 05.11.2007 09:26
psalo se před zápasem
Kyselovicím se proti Záhlinicím příliš nedaří. Ještě ani jednou v historii vzájemných duelů domácí nezvítězili. Hosté ale v této sezoně venku příliš bodů nezískali. Bude to hodně důležitý zápas pro oba týmy, které se chtějí v tabulce posunout ze sestupových příček.
„Pro nás to bude zápas podzimu. Musíme hrát zodpovědně od první minuty. Se Záhlinicemi se nám výsledkově nedaří, ale uděláme pro úspěch maximum, abychom se dobrým výsledkem odrazili do jarní části. Ze soupeře máme respekt, což je dobře. Až na Krčmu budeme kompletní,“ prohlásil kouč Kyselovic Vít Říkovský.
„Můžeme jen překvapit. Velkým optimistou však nejsem, přestože Kyselovice jsou v domácím prostředí nevýrazné. V našem mužstvu však vládne pesimismus. Důkazem toho byly dvě zahozené penalty v zápase s Chvalčovem,“ sdělil trenér Záhlinic Rudolf Zavadil.
Vzájemná bilance od r. 2000: 0-2-2, 3:7. Série: Záhlinice venku 8x bez výhry. Tip: 1.
Přidáno 05.11.2007 06:31
„Pro nás to bude zápas podzimu. Musíme hrát zodpovědně od první minuty. Se Záhlinicemi se nám výsledkově nedaří, ale uděláme pro úspěch maximum, abychom se dobrým výsledkem odrazili do jarní části. Ze soupeře máme respekt, což je dobře. Až na Krčmu budeme kompletní,“ prohlásil kouč Kyselovic Vít Říkovský.
„Můžeme jen překvapit. Velkým optimistou však nejsem, přestože Kyselovice jsou v domácím prostředí nevýrazné. V našem mužstvu však vládne pesimismus. Důkazem toho byly dvě zahozené penalty v zápase s Chvalčovem,“ sdělil trenér Záhlinic Rudolf Zavadil.
Vzájemná bilance od r. 2000: 0-2-2, 3:7. Série: Záhlinice venku 8x bez výhry. Tip: 1.
Zavadil R.
Po zralé úvaze jsem došel k názoru,že veškerou odpovědnost
za špatný podzim beru na sebe.
Toto konstatování bude jistě lepší než výčet,v drtivé většině opodstatněných důvodů,
do kterých se již nemíním pouštět.Z výše uvedeného tak již dnešním dnem ukončuji definitivně činnost v oddíle pro jeho upřímné dobro.
Přidáno 05.11.2007 06:02
za špatný podzim beru na sebe.
Toto konstatování bude jistě lepší než výčet,v drtivé většině opodstatněných důvodů,
do kterých se již nemíním pouštět.Z výše uvedeného tak již dnešním dnem ukončuji definitivně činnost v oddíle pro jeho upřímné dobro.
Tomáš Ruso
Titulek z novin
1.FC Paštěka opět prohrálo!!!
Záhliničtí fotbalisté prohráli i svůj poslední podzimní zápas a přezimují tak na předposledním místě okresního přeboru. Bilance 2 výher, 2 remíz a 9 proher při skóre 17:28 je alarmující. Všichni si pokládají otázku: "Kde je ta trhlina drancující záhlinincké mužstvo?". Některým zasvěceným se odpověd´nabízí sama. Ba je jich dokonce více. Vše odstartovala nedostatečná životospráva několika hráčů, jež byli přistiženi novináři na diskotékách, a to dokonce den před mistrovským utkáním! Poté následovalo zranění rebela Erika Oračky znamenající, že 1.FC Paštěka přišel o jednoho z nejkvalitnějších hráčů. Tento fakt se současně s velmi úzkým kádrem jeví jako další nepřekonatelná překážka pro tento tým. A aby toho nebylo málo čím blíže byl konec podzimní části okresního přeboru tím více se začal projevovat takzvaný "Paštěkův syndrom" Jak již mnozí víte, tento sindrom se má své specifika. Tipické pro něj je například:
1) Drtivá většina míčů musí jít přel Ladislava Paštěku, jinak fotbal postrádá smysl.
2) Když se kope penalta neznamená to, že někdo z hráčů kopne penaltu, nýbrž pravý význam těchto slov zní: Ladislav Paštěka kopne penaltu.
3) Pokud je v týmu málo hráčů, bude se hrát raději v 10, než na hřiště poslat někoho z mladších, jež se snaží fotbalu naučit.
4) Když se řekně, že všichni mladší hráči či účastnící tréninku berou drogy, platí to at´je to pravda, nebo ne.
5) Nikdo nový není v týmu potřeba, uhrajeme vše sami. Vždyt´můžeme hrát fotbal 30 let v takovém složení, v jakém se začínalo.
Všechny tyto faktory působí na tým velmi negativně, což si lidé ve vedení záhlinického fotbalu neuvědomují a na plodech tohoto počínání si budeme moci pochutnat již za půl roku. Doufejme tedy, že nebudou mít trpkou příchut´ že se z nich záhlinický fotbal neposre.
Článek byl převzat z Deníků Záhlinicka.
A ještě jeden nakonec:
Hra je vyrovnaná, bojuje se o 3 body, které oba týmy potřebují jako sůl. A tu, jako blesk z čistého nebe, přichází penalta nařízená ve prospěch hostujícího týmu. Hráči se shluknou a začnou se radit, kdo bude exekutorem penaltového kopu. Ale co to? Jeden hráč chybí!!! A najednou se za jejich zády ozve volání diváků: " To je vůl, on to zase nedal"
Přidáno 05.11.2007 03:27
1.FC Paštěka opět prohrálo!!!
Záhliničtí fotbalisté prohráli i svůj poslední podzimní zápas a přezimují tak na předposledním místě okresního přeboru. Bilance 2 výher, 2 remíz a 9 proher při skóre 17:28 je alarmující. Všichni si pokládají otázku: "Kde je ta trhlina drancující záhlinincké mužstvo?". Některým zasvěceným se odpověd´nabízí sama. Ba je jich dokonce více. Vše odstartovala nedostatečná životospráva několika hráčů, jež byli přistiženi novináři na diskotékách, a to dokonce den před mistrovským utkáním! Poté následovalo zranění rebela Erika Oračky znamenající, že 1.FC Paštěka přišel o jednoho z nejkvalitnějších hráčů. Tento fakt se současně s velmi úzkým kádrem jeví jako další nepřekonatelná překážka pro tento tým. A aby toho nebylo málo čím blíže byl konec podzimní části okresního přeboru tím více se začal projevovat takzvaný "Paštěkův syndrom" Jak již mnozí víte, tento sindrom se má své specifika. Tipické pro něj je například:
1) Drtivá většina míčů musí jít přel Ladislava Paštěku, jinak fotbal postrádá smysl.
2) Když se kope penalta neznamená to, že někdo z hráčů kopne penaltu, nýbrž pravý význam těchto slov zní: Ladislav Paštěka kopne penaltu.
3) Pokud je v týmu málo hráčů, bude se hrát raději v 10, než na hřiště poslat někoho z mladších, jež se snaží fotbalu naučit.
4) Když se řekně, že všichni mladší hráči či účastnící tréninku berou drogy, platí to at´je to pravda, nebo ne.
5) Nikdo nový není v týmu potřeba, uhrajeme vše sami. Vždyt´můžeme hrát fotbal 30 let v takovém složení, v jakém se začínalo.
Všechny tyto faktory působí na tým velmi negativně, což si lidé ve vedení záhlinického fotbalu neuvědomují a na plodech tohoto počínání si budeme moci pochutnat již za půl roku. Doufejme tedy, že nebudou mít trpkou příchut´ že se z nich záhlinický fotbal neposre.
Článek byl převzat z Deníků Záhlinicka.
A ještě jeden nakonec:
Hra je vyrovnaná, bojuje se o 3 body, které oba týmy potřebují jako sůl. A tu, jako blesk z čistého nebe, přichází penalta nařízená ve prospěch hostujícího týmu. Hráči se shluknou a začnou se radit, kdo bude exekutorem penaltového kopu. Ale co to? Jeden hráč chybí!!! A najednou se za jejich zády ozve volání diváků: " To je vůl, on to zase nedal"
šmarda
no tak tohle sem opravdu nečekal, doufal sem že aspon uhrajete plichtu, ale bohužel sem se zmílil...opět sme mohli vidět typickou okopávanou na jakou sme byli tuto sezónu zvyklí.řekl bych že bojovnost byla pěkná, šlo vidět že chce vybojovat aspon bod, ale co to pomůže když ste snad ani jednou pořádně nevystřelili na branku...to se pak těžko dávají góly. No a co se týče té neproměněné tutovky(myslím penaltu) tak to je moc...vím, stane se že někdo nedá penaltu, ale nedat ju 2 zápasy posobě?!To je moc aj na feťáka jako jsem já(podle někoho ze sokolu su...a nejen já) no ale to raději nebudu řešit...Takže pánové, doufám že na jaře uvidíme úplně jiný fotbal...samosebou že lepší, pže horší to snad byt nemože...
Přidáno 04.11.2007 21:03
20.05.2012 16:30


P.s : Prgáču jestli se ti nelíbí brambory tak můžeme zkusit naset travku at mají mladí radost!!!!!!!!!!!!!!!!