Další bod (jenom)

Další bod (jenom)

07.10.2007 -

Skaštice - Záhlinice 2:2 (1:0)

Hned v první minutě se povedla pěkná akce, na jejímž konci byl Kratochvíl, ale v záklonu nedal. Takový nástup domácí zaskočil a i nadále jsme měli více ze hry. Stále ovšem bez gólového efektu.

Kopeme další roh, který opět skončil na první tyči. Domácí odkopávají balón za půlící čáru. Hrouza má k míči blíž, ale předvádí učebnicové netrefení balónu. Domácí útočník se řítí sám na bránu. Pospíšil ho na hranici šestnáctky zastavuje nedovoleným zákrokem. Verdikt rozhodčíhho zní: "Žlutá karta a trestný kop na hranici 16ky." Domácí ovšem trestný kop náhodně proměňují. Ke změně směru střely využívají jednoho z našich hráčů. Poločas tedy končí 1:0 pro domácí.

Druhý poločas začíná docela nečekaně. V prvním poločase bránící domácí kontrolují míč na svých kopačkách a neustále útočí. Jejich útoky nejsou ovšem nijak nebezpečné, protože se k výraznému ohrožení branky nedostanou.

Po dlouhých minutách útlumu se opět chytáme a připravujeme domácím ledovou sprchu. Nejprve se poprvé trefuje trefuje hlavou po trestném kopu Burda(Rosťo nic nenos ;) A o necelou minutu později otáčíme skóre po rohovém kopu. Autorem branky je Kratochvíl

Domácí jsou silně zaskočeni a otevírají hru. Dostaneme se k dalším několika šancím, při kterých už spousta fanoušků křičela gól. Bohužel pokaždé se za překonaným brankářem našel ještě hráč, který míč z prázdné branky vykopnul.

Běží 87.minuta. Domácí mají jednu z posledních šancí vyrovnat. Kopou rohový kop. A co se nestane. Oni ten míč prostě do branky dostanou.

Konec zápasu 2:2. Domácí budou s bodem nakonec nadmíru spokojeni, což se o nás říct nedá, neb padáme opět na dno.

Autor: Jan Hrouza


Vložit komentář

 

Komentáře

Lukáš
pro marka:

UUUUffff teda, ty jsi se překonal!!! Hned dvě věty, teda poku P.s. beru jako další. Hmm a když si čtu ty tvé, tak ty jsou teda k věci!!!! Hi hi hi!!! Ale jo chápu člověka s nízkou inteligencí!!! Jo a nemusel jsi odpovídat!:-)
Přidáno 14.10.2007 17:12
marek
Naposledy pro Lukáše:

staci si precist ostatni prispevky a je videt, ze tvoje "exceletní" nazory mnoho lidí nesdílí..to asi o něčem svědčí.

P.S.: Uz prosim nereaguj..
Přidáno 13.10.2007 22:37
Růža
A máme tady Nového Trenéra!!!!! Nechápu,jak to,že ještě Záhlinice neangažovaly Lukáše. Určitě by se jim to vyplatilo. V každém svém rukávu má hned 2 varianty střídání!!!! Jak Excelentní!!!
Přidáno 13.10.2007 17:48
Lukáš
Jinak Záhlinicím přeji do zítřejšího zápasu více toho štěstí v koncovce. No a ať se zrodí tři body do tabulky.
Přidáno 13.10.2007 13:41
Lukáš
pro marka:

Promiň ale národní tým netrénuji. Ty ovšem nemáš žádnej názor a jsi jen pisálek co čte a odpoví ubohou větou a nic k užitku, žádna rada, žádnej názor, tudíž člověk bez svého vlastního názoru!

Jo a mimochodem věci které jsem psal tak nebyli pro tebe, teda pokud nejsi trener, nebo osoba odpovědná za to na co jsem se ptal. Málem bych zapoměl, opovídat nemusíš, protože by to stejně bylo jednou větou a v tvém případě vím jakou.
Přidáno 13.10.2007 13:21
Lukáš
Pro Zavadila R:

No pravdu máte s tím že Krat. byl unavenej, já vám jen dal variantu jak by se to dalo uskutečnit, pořád by bylo o jednu sílu více než méně.

Jo a jen tak mimochodem, to střídání by přišlo v době 2:1 něbo 2:2 a jak je známo to již Naď dávno nemohl a jeho exceletní již přestali. Mimochodem po vyrovnání neměl žádnej míč, vše se tahalo přes Filipa! Tudíž Krat. by nebyl tak vytíženej, ale vy si stojíte za svím názorem a já taky. Děkuji ale za odpovědi.
Přidáno 13.10.2007 13:16
tomas ruso
Ach jo, dneska jsem čekal na tréninku Radka a nic :( Chtěljsem ho pochválit, že má super holku. Takže to nechám na neděli

PS: http://dandelka.blog.cz/rubriky/zahlinice

Honzo, díky: ))))
Přidáno 11.10.2007 23:21
šmarda
a co z toho plyne za ponaučení?! že filda není tak dobrý ve středu, ale spíš ve čtvrtek :D ...

ne, ale ted vážně...p. zavadil to velmi pěkně shrunul a je jasné že ani sám lukáš neví o čem píše a je kapičku zmatený...

no ale nicméně já taky napsal dobrou kravinu jako 1. příspěkvěk :D:D...jo a luke, můžeš dneska dojít na trénink a poradit co a jak máme trénovat :)
Přidáno 11.10.2007 14:52
Buřt
Docela hledím, jak se tady všechno hezky probírá. Je vidět, že je o fotbal zájem. Je zajímavé porovnávat názory např. trenéra a diváků.

V každém případě mě váš fotbal začal víc bavit a opravdu se těším na další zápas. Ono přeci jenom, když má člověk nějaké ty informace, názory a odpovědi z vedení, je mu ten fotbal bližší. Takže jsem moc rád, že na dotazy a připomínky reagujete (i když na některé příspěvky raději nereagovat : P )

PS: Neděle se blíží a další body leží na hřišti, takže doufám, že i dáte tu práci a zohnete se pro ně!!!!!
Přidáno 11.10.2007 11:11
Zavadil R.
Beru každý názor, ale tyto se nemohou ze dne na den různit-rozporovat. O čem hovořím je každému, kdo si projede všechny komentáře jasné. Ale přesto připomenu:

1)Měl jsem střídat "totálně" unavené útočníky.

2)Měl jsem střídat unaveného Nadě(svými centry připravil góly)a dát za něj do zálohy Kratochvíla, který jako útočník byl přeci "totálně" unavený ...
Přidáno 11.10.2007 09:08
Pro kamzika bez muflona:

Jak se to veme, je to o povaze člověka, asi i možná věku. Stránku fotbalovou beru jako stránku fotbalovou. Stránku o sexu beru jako stránku o sexu. Tak pokud tu je važnej nebo směšnej dotaz na fotbal je to správně!!! A néééé že jsou to voloviny!!! Jo voloviny jsou ty směšné věci, s těch se ponaučí jen vůl, ale s něčeho co je k věci si může člověk udělat úsudek a možná i příští rozhodnutí, nebo alespoň zamyšlení nad s vím činem.
Přidáno 11.10.2007 06:00
marek
Ty bys mel trenovat minimalne narodak s tema tvojema teoriema :-) :-) :-)
Přidáno 11.10.2007 02:51
marek
myslim,ze Lukas je totalne mimo misu.,(vydedukoval jsem podle jeho nazoru a reakci). Prosim veskere normalni lidi, aby na jeho prispevky nereagovali.. nevim co je to za cloveka, ale u me totalni ...
Přidáno 11.10.2007 02:36
marek
pro Lukas:
doufam., ze se nekdy potkame..jinak nevim,co je ti na tom nepochopitelneho..
Přidáno 11.10.2007 02:24
kamzík bez muflona
pro lukáša:
tak já bych řekl, že tyhle stránky byly založeny proto, aby se tu řešil fotbal...ale přiznejme si že kdyby se tu řešily samé vážné věci, tak by tu nebyla žádná ,prdel" a bylo by tu mrtvo...fotbal se tu samosebou řeší, ale řekněme že někdy i docela ,,směšným způsobem"...nevím jak vy, ale tak já se nad některými příspěky aspoň pousměju, chlámu nebo zakroutím hlavou, ale jde o to, aby tu bylo trošku živo a né jak v márnici...čest práci, prgáčovi klid...
Přidáno 10.10.2007 21:18
Lukáš
Pro Zavadil R:
Vím že jsem měl dotaz na to střídání, chci jen k tomu slušně reagovat. Tak myslím si že Vašek Bureš mohl klidně nastoupit místo Tomaše Nadě, který prostě druhou polovinu druhého poločasu nemohl. Zdena K. by se stáhl na jeho místo a Vašek B. by úřadoval jako čerstvá posily v útoku.

Dále Filip byl určitě podle mého názoru lepší ve středu, ale to je jen názor. Spíše mě zaraží to že jste napsal:" U lajny je dle mého názoru lepší, neboť nemusí se svou subtilní postavou svádět tolik soubojů."tohle asi není pravda, když se stále častěji i v tak nízké soutěži objevují útoční beci-mnohdy hrající daleko lépe tělem, což byl i důkaz skaštic, kde se Filip nedostal mnohdy ani k odcentrování. Dostal se k němu až v posledních minutách druhého poločasu a to jen na úkor špatné fyzické kondice beka. Ale to je jen taky názor a to vi určitě máte jinej.
Přidáno 10.10.2007 21:04
Lukáš
Pro Prgač:

Hmm jsem scela překvapen, proč je táhla stránka založena. V předchozích připomínkách ti vadilo že se zde řeší veci mimo fotbal!!! Teď když má někdo připomínku přímo k fobalu tak se ti to zase nezdá. Co tedy máme na téhle stránce řešit?????
"délku trávníku na další zápas, kolik bude stát vztupenka, kdo bude váš soupeř, jakou budete mít barvu dresů příští zápas"??? To snad nemyslíš vážně. Tohle všechno si zjistím sám a jinde!!!
Přidáno 10.10.2007 20:54
kamzík na muflonovi
omlouvám se za tuto přezdívku, ale nedalo mi to :D ...
taky sem ty ,,skorofotbalisty'' viděl...docela pěkná fotka, až na jedno Rusa :D...no ale jinak co se týče fotbalu,tak doufám, že v nedělu vyhrajete :) přeju vám to, a pište si že fanclub skorofotbalistů ze záhlinic vám bude fandit :)
Přidáno 10.10.2007 20:41
Lukáš
Pro marek:
Hmm děkuju za vysvětlení. Když to nebyla žádná urážka ani útok, tak nechápu bodu 4.(není potřeba psát omluvu) hmm, ale to je jedno.
Přidáno 10.10.2007 20:38
Buřt
Člověk sem chvíli nepíše a už je z toho rozruch : p V týdeníku je fotka záhlinických skorofotbalistů, taky jsou všude. Ale sluší jim to.
Přidáno 10.10.2007 17:18
Šurba
2T.Lutonský:
Já taky ne a taky mě to mrzí, ale co už :-(
Přidáno 10.10.2007 14:40
Tomáš Lutonský
Zdravím všechny Záhliničáky.

V neděli jste hráli dobře, škoda že jsem se proti Vám nedostal na hřiště, což mě dost mrzí. Sezóna je ještě dlouhá a určitě půjdete nahoru. Jenom aby jsme my nešli dolů :-)

Přeji hodně bodů !!!
Přidáno 10.10.2007 14:07
Šurba
Oldo taková cenzura nebo nikdo nic nepíše? :-))

Vypadá to, že nikdo nepíše, nebo je někdě nějaká super chyba.
Přidáno 10.10.2007 12:10
Zavadil R.
Pro MARTINICE:
Nesdílím tak plně Váše vyjádření. Já nejsem z těch,který by nechtěl znát názory našich fanoušků i když jsou někdy dost kritické a rozhodně to neberu jako navážení na mou osobu.

Naopak, některé názory mohou být pro mě i podnětné. Na druhé straně máte možná pravdu, že byly i nepříjemné ataky(2-3?)na mou osobu. Zde jsem ale nabyl přesvědčení,že pisálci nebyli z našich řad, snad až na jednu vyjímku. Na závěr Vás zdravím s přáním dobrého nedělního zápasu bez jakýchkoliv emocí.
Přidáno 09.10.2007 12:11
vyvle
Rosťo gol hlavou? Toho si jako "hlavičkář" cením. Gratuluji.
Přidáno 09.10.2007 10:14
kamzík
taky děkuji za vysvětlení, o tom sem neměl ani páru...ale už su zas o něco chytřejší :)
Přidáno 08.10.2007 21:55
Buřt
Pro Prgáča:
Víš, to že někdo napíše, že ho zajímá proč např. trenér nevystřídal není rada. To jsou jen názory, zvědavost. Ale to ty, jak vidno, nechápeš. Reaguješ jako malé dítě. Tady nikdo nikoho nepoučuje, a myslím, že to ani nemá v úmyslu.

To, že se remizovalo je úspěch, nikdo v tomhle nikomu nic nevyčítá. To jen ty si myslíš, že budete po 1 vítězství porážet jeden tým za druhým. Vrat´se na zem. A keci o tom, že jsou někteří " skorofotbalisti" si nech v hlavě, taky o tobě nikdo nepíše, že jsi skoro normální (HONZO, pokud to zhodnotíš jako urážku, tak věz že mě Prgáč taky urazil)

Není pochyb o tom, že jsi ve fotbale dokázal více, než někteří z nás. Ale to jen proto, že jsi k tomu měl lepší možnosti.

Nicméně ti nemůžu upřít, že se staráš o záhlinický fotbal a dáváš mu určitě hodně.
Přidáno 08.10.2007 21:50
Buřt
2 Šurbu: Díky za odpověd´, to jsem fakt netušil, myslel jsem, že není licence zapotřebí. Pak je to oukej. Byli jsme všichni překvapení.
Přidáno 08.10.2007 21:31
Šurba
Na vysvětlenou pro "kamzíka" a spol. Od letošní sezony musí mít každé mužstvo v okresním přeboru trenéra minimálně s licencí "C" a před každým utkáním by měl trénér předložit svůj průkaz ke kontrole. Jelikož p.Zavadil licenci nemá a p.Čičatka ano je v zápise uváděn jako hlavní trenér on. Nic jiného v tom nehledejte.
Přidáno 08.10.2007 21:20
Prgáč
Pro Buřt:
Já právě těm věcem rozumím o moc víc než ty. Co tady řešíte nějaký střídání a podobný věci.

Radit po něčem co nedopadlo tak jak jsme všichni chtěli to dokáže každý, ale hlavně jsem chtěl říct že od sestavy, střídání a věcí kolem je tam trenér a jestli teď někoho nevystřídal nebo příště vysřídá 2 nebo 3 hráče,to nechte na něm a hotovo.
Přidáno 08.10.2007 21:15
Buřt
Úvodní příspěvek neschválen nečekaně pro urážku. Protože nejsi schopný odpovídat na e-mail, napiš PROSÍM,to sem. Co je na mém příspěvku urážejícího? Napiš sem můj názor. Jsem zvědavý a moc, koho to urazí.

Nemám tvůj email, takže se mi blbě reaguje mailem.

Pro Prgáča: Řešíme tady věci, kterým asi nerozumíš. Tvá parketa je rozhodně fotbal. V tom se ti nemůžu rovnat. Pokud ti někdo vyčítal, že jsi nedal tu hlavičku a další dvě šance, je blázen. Doba, kdy bylo vše na tobě je pryč, hrát musí všichni. A myslím, že všichni hrají. A hrají líp a líp.Hodně jste se zlepšili a věřím, že to bylo jen zaseknutí se na začátku.
Přidáno 08.10.2007 20:36
Prgáč
Nevím co tady někteří lidi pořád řeší za voloviny,ale pokud budu hodnotit včerejší zápas,tak jsme si určitě zasloužili vyhrát.Po celý zápas,kromě první 15-ti minutovky 2.poločasu,jsme byli lepší a hra dle mého názoru(z pohledu hráče) nebyla špatná,ale mohlo by se k nám v koncovce i v závěrech zápasů víc přiklonit štěstíčko.Ještě jsme ho v této sezoně moc neměli.Já osobně jsem měl jednu mega šanci a pak asi dvě pološance,ale prostě to tam nespadlo,bohužel nejsem nějakej Henry,Van Persie ,Drogba nebo třeba Šenkeřík ze Slávie,který jde sám od půlky a taky to nedá a to ještě k tomu bere za to peníze.Neviděl bych to až zase tak černě,herní projev se zlepšuje,takže už by se mělo do konce sezony jenom vyhrávat.
Přidáno 08.10.2007 20:12
Muflon
2Kamzík: Jednoznačný souhlas, pan Zavadil je člověk na správném místě. Jen doufám, že nedopadne jako pan Čičatka, který se svým chováním hodí do Sparty Praha.
Přidáno 08.10.2007 18:22
Buřt
Honzo, ty nejsi opravdu normální, ty jsi horší než Kim Čong-il. Jsem zvědavý, jestli smažeš ten příspěvek od Šurby. Tohle tam ale nechej, at je vidět, jak jsi soudný.

Úvodní příspěvek neschválen nečekaně pro urážku, ne kvůli zmínce o uplácení. Druhý kvůli duplikaci. Nevidím totiž nic přínosného na copy/paste nečího příspěvku. Navíc když na něm jenom zkoušíš jestli ti projde.
Přidáno 08.10.2007 18:19
kamzík
to jsou mi ale divné věci... myslel sem že zkutečným trenérem je p. Zavadil a vono ne ;)

no ale já bych řekl že nezáleží na tom kdo je napsán jako hlavní trenér nebo jak to bylo o pár přípěvků níže, ale na tom, jakou ten dotyčný trenér odvádí práci a řekl bych že p. Zavadil ji odvádí dobře, a záleží mu na tom...(sice jsem se osobně zúčastnil jen pár tréniků, ale hlavně soudím z toho co sem viděl a slyšel).

A jinak co se týče hráče Dosoudila, tak tuto sezónu má opravdu dobrou formu :)... Fanclub Záhlinice FOREVER :D :D
Přidáno 08.10.2007 17:57
Martinice
Nechápu proč furt tak startujete na svojeho trenéra? Chtělo by to trochu více úcty!!!

Mi proti Záhlinicím nic nemáme, ale ti chytrolíni z té Admiry jsou fak zasloužení. Furt brečí...nevím co to bylo tentokrát, že jenom remizovali. Asi zase za to někdo může. Snad Martinice???

Admin: Případnou další diskuzi Admira vs Martinice řeště někde mimo. Děkuji.
Přidáno 08.10.2007 15:51
Buřt
Pro pana Zavadila:
Díky za Vaši odpověd´, jsem potěšen. Zároveň jsem ale hooodně překvapen. Nějak mi nedochází jaký je rozdíl mezi trenérem Zavadilem a oficiálním trenérem Čičatkou. Kde se stala "chyba"? Jinak s Vámi souhlasím, Filip hrál na lajně skutečně líp. A Frantovi asi koupíme sele :) Je opravdovou živou vodou v týmu.
Přidáno 08.10.2007 15:12
Zavadil R.
Pro "Buřta": Slušností je odpovědět na Vaše dotazy a proto tak činím:

1)Oficiálním trenérem je skutečně pan Čičatka.

2)Filip je výborný fotbalista, který má stále ještě na víc. U lajny je dle mého názoru lepší, neboť nemusí se svou subtilní postavou svádět tolik soubojů

3)František, to je skutečný srdcař. Na místě předstopera zatím odehrál všechny zápasy přímo skvěle a odměna by pro něj měla být hodnotnější než je Vámi zmiňovaná pizza!

A tady bych se právě zmínil jak se různí názory. Není tomu tak dávno,co mi bylo doporučeno, abych tohoto hráče stavěl do útoku a nyní ...?
Přidáno 08.10.2007 14:56
admirák
Surbo, mas naprostou pravdu. Taky nam na stranky lezli nejaci anonymove z Martinic, kteri jen hloupe kecali a vyhrozovali... meli by se radeji drzet kluboveho serveru www.kamslevnymmasem.cz
Přidáno 08.10.2007 14:52
Šurba
2Martinice:
Nevalte peníze do rozhodčích a udělejte si svoje stránky ať si tam můžete psát ty svoje pič...y.
Přidáno 08.10.2007 14:31
Jan Hrouza
2Martinice:
To bude nejspis pravda, ale nemeni to nic na tom, ze Martinice odjedou bez bodu.
Přidáno 08.10.2007 14:22
Martinice
Po příštím víkendu stále budete poslední!
Přidáno 08.10.2007 14:18
Buřt
Žeranovice - Lubná 0:3
Prusinovice - Mrlínek 0:0
Břest - Němčice 2:1
Admira - Ludslavice 2:2
Skaštice - Záhlinice 2:2
Martinice - Kyselovice 3:2
Zdounky - Chvalčov 1:4

To jsme teda zase poslední

1. Lubná 22
2. Martinice 17
3. Skaštice 15
4. Žeranovice 15
5. Admira 14
6. Mrlínek 14
7. Němčice 14
8. Chvalčov 13
9. Ludslavice 12
10. Zdounky 12
11. Prusinovice 10
12. Kyselovice 9
13. Břest 6
14. Záhlinice 5
Přidáno 08.10.2007 14:07
Buřt
2 Radim: Tak to byla blbá připomínka, asi těžko bude někdo hrát jen s 11 hráči. Někdo se zraní a co pak? Kdyby mohlo hrát 15 lidí, myslím, že by jich tam hrálo 15. Nevím, ale já jsem si nějak nevšiml, že by byli v týmu nějací vyvolení.
Přidáno 08.10.2007 13:49
Radim
Pane Zavadil: tak to máte říct svou oblíbenou jedenáctku rovnou před zápasem a ti kluci tam nemusí zbytečně sedět a můžou si dát s náma třeba pivko, když si stejně nezahrají.
Přidáno 08.10.2007 13:24
marek
Pro Lukáše: Doufám, že Ti podám uspokojivé vysvětlení..

1)Tvůj názor respektuji a nic proti němu nemám. Myslím si, že za střídání jsou zodpovědní trenéři a ve Skašticích asi cítili, že to mužstvo nepotřebuje. Nehodnotím, jestli Tvůj názor je dobrý nebo špatný, protože to nevím. (Ono se taky mohlo stát, že by Záhlinice vystřídaly a dostaly branku a možná by ses ptal proč se střídalo, nebo taky naopak..prostě nevím.

2) Uvozovky chapu a použil jsem je proto, protože nejsi trenérem Záhlinic..

3) "Po bitvě je každý generál"(v úvozovkách, protože cituji) je takové rčení, které platí všeobecně a nebylo vůbec míněno jako útok proti Tvé osobě

4) Pokud jsem Tě nějak urazil, tak se omlouvám (ale nejsem si žádné urážky vědom).
Přidáno 08.10.2007 11:59
Buřt
Pan Lukáš o fotbale nejspíš cosi ví, protože NEvystřídat toho, kdo už nemůže a dát tam čerstvého chlapa, není nej krok.

Lukáš asi myslel Vaška Bureše místo Zdeni Kratochvíla. Každý má však na taktiku jiný pohled. Někdo by se pokusil získat 3 body za vítězství a jiný si zase bude cenit bodu za remízu a spíše podpoří obranu. Co člověk, to názor. Jsem moc rád, že se tady člověk dozví i něco takového jako je otevřený názor trenéra pana Zavadila.

Dotaz pro pana Zavadila:
1)Jste trenér vy, nebo pan Čičatka? Byl jsem docela překvapený, když Vás ve Skašticích uvedl hlasatel jako asistenta.

2)Líbí se Vám hra Filipa Lochmana více u lajny, než-li na středu hřiště?

3)Dostane na podzim Franta Dosoudil nejakou cenu (třeba pizzu na trénink) za své skvělé výkony?
Přidáno 08.10.2007 10:16
Buřt
Přesně, jak to říká Lukáš. Člověk se na něco zeptá a odpověd´ je:" příjďte na trenink, po bitvě je každej general, bla bla bla". Pan Lukáš o fotbale nejspíš cosi ví, protože vystřídat toho, kdo už nemůže a dát tam čerstvého chlapa, není nej krok. Jinak fotbal byl opravdu zajímavý, zvrat nás všechny moc překvapil, jen škoda vyrovnávajícího gólu. Zasloužili by ste 3 body, ale nedá se nic dělat. Moc se mi líbilo, jak většina týmu vycítila, že jste lepší, než Skaštice. Patříte na jiná místa tabulky.
Přidáno 08.10.2007 08:10
Zavadil R.
Lukáši, já jsem osobně totálně unavený útok necítil a věř mi, že pokud bych střídal, tak jen posílením defenzívy max. 10-15 minut před koncem na úkor stažení právě jedno z útočníků. Bohužel,já ale dle mého vyhodnocení současné výkonnosti hráčů na lavičce takového hráče neměl. Pokud bych ho měl,tak bych se plně s Tvým názorem ztotožnil.

Dávám Ti tímto prostor, jak bys tedy změny provedl. Nejsem z těch,který by někoho kritizoval za svůj názor a rád si ten Tvůj vyhodnotím.

Přeji si na závěr, abys zůstal i nadále fandou Záhlinic.
Přidáno 08.10.2007 08:09
Lukáš
Hmm Marku nepochopil jsi co znamenaji uvozovky. Nejsem trener. Jo a jinak na generála si taky nehraji, ale když jsi tak chytrej tak mi vysvětli ten čin nevystřídat nikoho.

Můj příspěvek byl na místě, tudíž čekám jaké bude vysvětlení a doufám že ho zde najdu a nebu znít" příjďte na trenink, po bitvě je každej general, bla bla bla".

Chtěl bych normální vysvětlení tak jak je normální má otázka-připomínka. Jsem Váš fanda a proto mě to zajímá. Díky
Přidáno 08.10.2007 06:06
marek
po bitvě je každý generál, pane "trenére" Lukáši ...
Přidáno 08.10.2007 00:07
bure
Sice jsme opět na dně, ale konečně ten náš fotbal má nějaký "tvar". Pokud tak budeme pokračovat dál a vydržíme bojovat celý zápas,jistě se ze spodu trhneme.
A donesu, nebojte, ale až na nedělu pro všechny.
Přidáno 08.10.2007 00:02
Lukáš
Hmm tak fotbal pěknej s tím souhlasím. Škoda že dostanete soupeře pod tlak a přitom inkasujete. No a ještě jednu věc nechápu a to, proč za stavu 1:2 Váš trenér nevystřídal hráče a nerozproudil tím v tu dobu totálně unavenej útok, který ve své únavě pokračoval až do konce zápasu. Možnost ke střídání bylo i při vyrovnání, to se alespoň mohla přerušit v tu dobu celkem dobra hra Skaštic. I k tomu slouží střídání pane "trenére".
Přidáno 07.10.2007 20:12
šmarda
Tak fotbal to byl velice pěkný, ale vaše zakončení nic moc. V 1. poločase sme byli jasně jepší... obrovká škoda, že ste nevybojovali plichtu, ale jinak ste to otočili pěkně... buďme rádi za bod :)
Přidáno 07.10.2007 18:29
Další zápas

20.05.2012 16:30
Bařice - Záhlinice

Zobrazit rozlosování

Facebook
Spolupracujeme

Tahová závodní hra v prohlížeči. Tahová závodní hra v prohlížeči. (nevyhrals.cz)